فقط رئال مادرید!

فقط رئال مادرید!

اخبار رئال مادرید

درباره وبلاگ


اینجا همه چیز درباره رئال مادریده! نظر یادتون نره! هر روزم بیاین و خبرا رو دنبال کنین!

نويسندگان

برچسب‌ها

آرشیو مطالب

لینکدونی رئال مادرید

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 22432
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

پس از شايعه بازگشت كاكا به ميلان: اينزاگي:از خوشحالي فرياد زدم

 بازيكنان سابق ميلان كه سابقه درخشش با كاكا را در سن سيرو دارند از شايعه بازگشت مجدد اين هافبك برزيلي ابراز خوشحالي كردند.

 

بازيكنان سابق ميلان كه سابقه حضور در كنار كاكا را دارند از شايعه بازگشت اين هافبك برزيلي به سن سيرو ابراز خوشحالي كردند و آن را خبري خوب و مسرت بخش خواندند.

 

فيليپو اينزاگي مهاجم سابق ميلان كه دو روز پيش به عنوان يكي از مربيان تيم نوجوانان اين باشگاه انتخاب شد، گفت: كاكا در هر حالتي بازيكن بزرگي است. وقتي خبر بازگشت او به سن سيرو را شنيدم از خوشحالي فرياد زدم. مطمئنا او مي‌تواند در صورت بازگشت بار روحي تيم را افزايش دهد و بار ديگر خط مياني ميلان را تقويت كند.

 

روي كاستا هافبك سابق ميلان هم كه با حضور كاكا به نيمكت ذخيره‌ها تيم منتقل شد، گفت: ميلان به هافبكي توانا همچون كاكا نيازمند است. او بازيكني طراز اول با كلاس جهاني بالا است، مطمئنا بازگشت او به سن سيرو به تيم كمك خواهد كرد و انتقالي خوب و موفق خواهد بود.

 

كاكا سه فصل پيش با رقم 65 ميليون پوند راهي سانتياگو برنابئو شد، اما هرگز نتوانست انتظارات را برآورده كند و در فصل گذشته يا مصدوم بود و يا از روي نيمكت نظاره‌گر هم تيمي‌هايش بود.

 

روزنامه‌‌ ماركا هفته‌ گذشته اعلام كرد كه ژوزه مورينيو در نشستي كه با كاكا داشت از او خواست كه به فكر تيمي جديدي براي خود باشد همين مساله باعث شده است تا انتقال او به سن سيرو زياد باشد البته تيم هاي ديگري هم از جمله پاري سن ژرمن براي جذب كاكا ابراز علاقه كرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
فروش بک لینک